torsdag 30 april 2009

Den 30 april 2009 - Snape i Bäsna, Dalarna, Sverige

Nu är han här. Jag känner på nåt sätt att han sitter väldigt bra här på skrivbordet, men han håller inte med. Han vill resa. Nu! Jag ska fota honom på lämplig igenkännlig plats (troligtvis Kupolen, alla som åker till Peace and Love känner förhoppningsvis igen den och annars åker man väl inte hit så ofta) på måndag och sen är han redo att flyga ut ur boet!

Maila till Snapeochjag@gmail.com för att anmäla intresse om att ta emot Snape. För fler detaljer, läs i menyn här till höger. --->

I vår och under början av sommaren är tanken att han ska resa i Sverige. Därför kommer Snape bara att behöva skickas vidare inom Sverige så inget jobbigt utlandsporto kommer att dyka upp. Portot för att skicka vidare till nästa fan inom Sverige behöver du stå för. Till Expecto Patronum 2009 måste han vara hos någon som ska dit, men det är ett tag kvar så det är lugnt än så länge.

... då är det snart dags! PEPP! :D




:)
/
Anna

2 kommentarer:

  1. Och jag som har suttit och sett fram emot att få hem Snape, och så är han redan i Dalarna. XD Då är det väl ingen mening att jag mailar dig, antar jag, men finns det nån chans att ändå vara med på ett hörn, kanske åka in till Kupolen och vara med på kortet när du tar det? :)

    SvaraRadera
  2. Lenore Mariah Hermione:
    Det tycker inte jag spelar någon roll - Snape vill åka till alla! Har jag bestämt mig för, annars blir det lite tråkigt. men om du vill försöka vara med på den bilden (som jag klurar lite på om jag kan ta på egen hand) så hade jag tänkt ta den måndag morgon någon gång mellan åtta och tio. Jag har sovmorgon med dåliga busstider då och börjar sedan tjugo över. Så om du kan då vore det roligt, maila och säg till! För jag har otroligt svårt senare i veckan med prov och dylikt.
    //
    Anna

    SvaraRadera